Klanttevredenheid

WSN vindt het belangrijk dat je tevreden bent over onze service. Daarom vragen we je mening. Wat doen we goed? En wat kan beter? We laten dit het hele jaar door onderzoeken door Inceptivize. 

Het onderzoek
Ben je net verhuisd, heb je contact met ons gehad, is er onderhoud gedaan aan je woning of heb je een reparatieverzoek ingediend, dan kun je een e-mail ontvangen met een link naar een korte vragenlijst.  

Niet tevreden?
Wij vinden het natuurlijk jammer als je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Ben je ergens ontevreden over, wacht dan niet op de enquête, maar meld het ons. We zoeken dan samen naar een oplossing.

Let op
WSN en Inceptivize gaan zorgvuldig met jouw gegevens om. Je gegevens worden alleen voor het onderzoek gebruikt. Inceptivize vraagt nooit om privé informatie zoals je bankrekeningnummer of burgerservicenummer. Twijfel je aan de echtheid van een e-mail? Neem contact met ons op.

Bedankt alvast voor je tijd en moeite
We hopen dat je wilt meewerken aan het huurdersonderzoek, zodat wij onze dienstverlening voor alle huurders kunnen verbeteren. Vertel wat voor jou belangrijk is, waar je tevreden over bent en wat we zouden kunnen verbeteren. 

Veel gevraagd over Klanttevredenheid

Wat is Inceptivize?

Algemeen

Inceptivize is het onderzoeksbureau dat voor WSN klanttevredenheidsonderzoek doet onder huurders en woningzoekenden. Zij sturen hiervoor een e-mail met een link naar een korte vragenlijst.

Hoe komt Inceptivize aan mijn gegevens?

Algemeen

Inceptivize maakt via een koppeling met ons systeem gebruik van de gegevens van WSN.

We gaan zorgvuldig met je gegevens om, Inceptivize gebruikt je gegevens daarom alleen voor het onderzoek. Wil je dat Inceptivize jouw ingevulde vragenlijst niet doorgeeft aan WSN? Dan kun je dat in de vragenlijst aangeven. 

Wanneer krijg ik een uitnodiging voor een klanttevredenheidsonderzoek?

Algemeen

Ben je net verhuisd, heb je contact met ons gehad, is er onderhoud gedaan aan je woning of heb je een reparatieverzoek ingediend? Dan kun je een e-mail voor een klanttevredenheidsonderzoek ontvangen. In de mail, die komt van Incept zit een link naar een korte enquête ontvangen. We stellen het erg op prijs als je die invult. Zo kunnen we namelijk onze dienstverlening blijven verbeteren.

Wat doet WSN met de gegevens uit de klanttevredenheidsonderzoeken?

Algemeen

We delen de uitkomsten met onze medewerkers en aannemers. Door te kijken naar wat goed gaat en wat beter kan, hopen we je in de toekomst nog beter te kunnen helpen.

Ik wil geen klanttevredenheidsonderzoek meer ontvangen van WSN. Hoe kan ik me afmelden?

Algemeen

In de e-mail voor een klanttevredenheidsonderzoek, die komt van Inceptivize, zit de mogelijkheid om je af te melden. Kies je hiervoor? Dan ontvang je voortaan geen vragenlijst van WSN meer.