Ik ben door DESAN gebeld of gemaild, die zegt in opdracht van WSN onderzoek te doen. Klopt dit?
Algemeen
Wij willen graag dat huurders tevreden zijn over onze dienstverlening. Maar ook woningzoekenden die zich op kantoor, telefonisch of digitaal bij ons melden moeten een goed gevoel overhouden aan het contact.
Daarom maken we gebruik van het KWH-Huurlabel, een kwaliteitskeurmerk voor de dienstverlening van woningcorporaties.
Onderzoek via DESAN
Het KWH-Huurlabel bepaalt aan welke kwaliteitseisen de dienstverlening van een corporatie moet voldoen. Doorlopend test KWH of wij hierin slagen. Dit onderzoek laat zij uitvoeren door het bedrijf DESAN en gaat via:
- telefoon (tot 20:30 uur);
- e-mail;
- sms.
Je kunt door DESAN benaderd worden als:
- je een woning van WSN bent gaan huren;
- je een reparatieverzoek aan ons hebt doorgegeven;
- er onderhoud aan je woning is uitgevoerd;
- je contact met ons hebt gehad (telefonisch, via e-mail of op ons kantoor bent geweest):
- je de huur hebt opgezegd.