BLADER
DOOR DE
INFORMATIE

Corona maatregelen per 1 juni

Ons kantoor is weer open. Toch vragen we je om een bezoek indien mogelijk te voorkomen. Veel zaken kun je zelf regelen of opzoeken op deze website.  Ook kun je ons bellen of mailen via  (033) 247 74 00 en info@wsn.nl. 

hygiëneregels kantoor wsn

  • Desinfecteer bij binnenkomst je handen. 
  • Kom zoveel mogelijk alleen. 
  • Houd 1,5 meter afstand. 
  • We schudden geen handen. 
  • Hoest en nies in je elleboog
  • Iedereen met koorts, verkoudheid, hoest en/of benauwdheidsklachten blijft thuis. 
  • Persoonlijke en zakelijke overleggen beperken we tot een minimum. 
  • Een groot deel van onze collega's werkt thuis. Hierdoor zijn minder mensen beschikbaar en kunnen wachttijden oplopen.

Hoe we te werk gaan bij een reparatie zie je in de flyer 'Veilig jouw reparatie uitvoeren, zo werkt het'.

Bovenstaande maatregelen gelden in principe tot 1 september. Verandert de situatie, dan passen we de informatie op deze pagina aan. Een update volgt indien nodig ook via Facebook

Gevolgen voor huurders en woningzoekenden:

Eerste kandidaat voor een woning? De woning bezichtigen is alleen mogelijk na akkoord van de vertrekkende huurder.

Voor het bezichtigen van een woning heb je vanwege het coronavirus twee mogelijkheden:

  1. Je neemt contact op met de vertrekkende bewoner en overlegt of je de woning mag bezichtigen. Alleen als beiden akkoord zijn, kan een bezichtiging plaatsvinden. Daarna besluit je of je de woning accepteer of weigert. 
  2. Als je de woning niet kunt bezichtigen, maar de buitenkant je aanspreekt, kun je de woning onder voorbehoud accepteren. Zodra de vorige bewoner is verhuisd, kan je de woning alsnog bezichtigen. Valt de woning tegen? Dan kun je alsnog binnen 2 dagen de woning weigeren. Dit heeft geen gevolgen voor je inschrijving bij Woningnet.

Heb je een reparatie? Bel ons op (033) 247 74 00 of mail naar info@wsn.nl. Voor noodzakelijke reparaties komen we bij je langs.

Door de coronamaatregelen werken we op een andere manier. Hoe we te werk gaan zie je in de flyer 'Veilig jouw reparatie uitvoeren, zo werkt het' 

De volgende schades en storingen kun je rechtstreeks melden:

  • Bij glasschade, bel Samenwerking Glasverzekering, (0800) 022 61 00.
  • Bij storing aan cv of mechanische ventilatie, bel Schoonderbeek, (033) 245 25 17.
  • Bij verstopping van riool, dakgoot of afvoer, bel RRS, (088) 030 13 13.
  • Bij liftstoring vindt u contactgegevens in de lift.

Noodnummer buiten openingstijden: (040) 289 59 41 (uitsluitend bij gaslekkage, waterschade en buitensluiting). 

Huur opzeggen is gewoon mogelijk, we komen alleen niet bij je langs voor een inspectie. 

Zodra wij je huuropzegging hebben ontvangen, nemen we contact op om de volgende zaken te bespreken:

  1. Wat is de staat van de woning: wat moet je nog doen om de woning op te kunnen leveren? Heb je iets aan de woning veranderd dat hersteld moet worden? Indien nodig vragen we je om foto's te sturen via Whatsapp of e-mail. 
  2. Mogelijke overnames voor de nieuwe huurder. 
  3. Bezichtiging door nieuwe huurder. 

Lees meer over Huur opzeggen.

Problemen om de huur te betalen door coronamaatregelen? Neem contact met ons op!

Kun je de huur niet betalen, vanwege de getroffen maatregelen rondom het coronavirus? Bijvoorbeeld omdat je werkt als zzp’er en nu geen inkomen hebt. Of omdat je op basis van een nul-urencontract nu tijdelijk geen salaris ontvangt. Neem dan contact met ons op. Samen zoeken we een oplossing. 

 

 

Terug naar nieuwsarchief

Persoonlijk contact?