BLADER
DOOR DE
INFORMATIE

Corona maatregelen: bezoek alleen op afspraak

Ons kantoor is in ieder geval gesloten tot en met 28 april. Alleen op afspraak kun je langs komen. We vragen je wel om een eventueel bezoek uit te stellen. Op onze website kun je heel veel zaken online zelf regelen of opzoeken.  Wil je toch persoonlijk antwoord? Dat kan door ons te bellen of mailen:  (033) 247 74 00 / info@wsn.nl. 

WSN volgt het advies van het RIVm 

Om verspreiding van het virus te voorkomen, nemen wij de volgende maatregelen: 

  • Ons kantoor is gesloten voor bezoekers. Alleen op afspraak kunt u langskomen. 
  • Wij geven geen hand bij onze begroeting en onze collega's met koorts, verkoudheids-, hoest en/of benauwdheidsklachten blijven thuis. Dit vragen we ook van u.
  • Persoonlijke en zakelijke overleggen beperken we tot een minimum. 
  • Een groot deel van onze collega's werkt thuis. Hierdoor zijn minder mensen beschikbaar en kunnen wachttijden aan de telefoon op lopen.

Bovenstaande maatregelen gelden in principe tot 28 april. Verandert de situatie, dan passen we de informatie op deze pagina aan. Een update volgt indien nodig ook via Facebook

Gevolgen voor huurders en woningzoekenden:

Eerste kandidaat voor een woning? De woning bezichtigen is alleen mogelijk na akkoord van de vertrekkende huurder.

Voor het bezichtigen van een woning heb je vanwege het coronavirus twee mogelijkheden:

  1. Je neemt contact op met de vertrekkende bewoner en overlegt of je de woning mag bezichtigen. Alleen als beiden akkoord zijn, kan een bezichtiging plaatsvinden. Daarna besluit je of je de woning accepteer of weigert. 
  2. Als je de woning niet kunt bezichtigen, maar de buitenkant je aanspreekt, kun je de woning onder voorbehoud accepteren. Zodra de vorige bewoner is verhuisd, kan je de woning alsnog bezichtigen. Valt de woning tegen? Dan kun je alsnog binnen 2 dagen de woning weigeren. Dit heeft geen gevolgen voor je inschrijving bij Woningnet.

reparaties die niet urgent zijn stellen we uit. Spoedreparaties gaan zoveel mogelijk door.

NIET-URGENTE reparatieverzoeken worden uitgesteld. Spoedreparaties gaan zoveel mogelijk door. Heb je een spoed reparatie (bv. gaslekkage, waterschade of buitensluiting) of twijfel je of het spoed is? Bel ons via (033) 247 74 00.  

De volgende schades en storingen kunt u rechtstreeks melden:

  • Bij glasschade, bel Samenwerking Glasverzekering, (0800) 022 61 00.
  • Bij storing aan cv of mechanische ventilatie, bel Schoonderbeek, (033) 245 25 17.
  • Bij verstopping van riool, dakgoot of afvoer, bel RRS, (0800) 099 13 13.
  • Bij liftstoring vindt u contactgegevens in de lift.

Noodnummer buiten openingstijden: (040) 289 59 41 (uitsluitend bij gaslekkage, waterschade en buitensluiting). 

Huur opzeggen is gewoon mogelijk, we komen alleen niet bij je langs voor een inspectie. 

Zodra wij je huuropzegging hebben ontvangen, nemen we contact op om de volgende zaken te bespreken:

  1. Wat is de staat van de woning: wat moet je nog doen om de woning op te kunnen leveren? Heb je iets aan de woning veranderd dat hersteld moet worden? Indien nodig vragen we je om foto's te sturen via Whatsapp of e-mail. 
  2. Mogelijke overnames voor de nieuwe huurder. 
  3. Bezichtiging door nieuwe huurder. 

Lees meer over Huur opzeggen.

Problemen om de huur te betalen door coronamaatregelen? Neem contact met ons op!

Kun je de huur niet betalen, vanwege de getroffen maatregelen rondom het coronavirus? Bijvoorbeeld omdat je werkt als zzp’er en nu geen inkomen hebt. Of omdat je op basis van een nul-urencontract nu tijdelijk geen salaris ontvangt. Neem dan contact met ons op. Samen zoeken we een oplossing. 

 

 

Terug naar nieuwsarchief

Persoonlijk contact?