Ondertekening huurcontract is geslaagd!

Moet er nog iemand ondertekenen? Dan krijgt diegene nu een uitnodiging in zijn mailbox. 

Heeft iedereen getekend? Dan kun je nu de eerste huur aan ons betalen.
Deze moet bij ons binnen zijn voordat je de sleutels krijgt. Je betaalt eenvoudig met iDEAL via Mijn WSN. Hier regel je ook meteen je automatische incasso. 

Heb je nog geen Mijn WSN account? Activeer dan eerst je account.
De activatiecode vind je in de welkomstmail die wij je eerder stuurden. Daarbij twee tips:

  • Per huurcontract kan slechts één Mijn WSN account aangemaakt worden. Kies dus eerst met welk e-mailadres je je bij ons wilt registeren.
  • Gebruik de postcode van je huidige woonadres bij het activeren.

Wil je het contract toch niet tekenen? Neem contact met ons op.

Veel gevraagd over Ondertekening huurcontract is geslaagd!

Ik wil de oplevering van mijn woning verplaatsen. Kan dat?

Soms kan de oplevering later plaatsvinden. Dan moet er wel ruimte zijn in de agenda van de woonconsulent. Het naar voren verplaatsen van de afspraak kan niet. Wij hebben de sleutels dan nog niet of er wordt nog gewerkt. De ingangsdatum van de huurovereenkomst en de huurbetaling veranderen niet.

Wat gebeurt er tijdens de oplevering van mijn nieuwe woning?

Tijdens de oplevering loopt onze woonconsulent of projectleider nieuwbouw samen met je door de woning. Hij of zij noteert bijzonderheden in een opleverrapport. Ook maakt hij of zij afspraken over mogelijke nog uit te voeren werkzaamheden. Als je de huurovereenkomst nog niet hebt getekend, doe je dat in de woning en krijg je de sleutels van de woning. Vergeet niet dat de eerste huur op onze rekening moet staan voordat wij de sleutels aan je geven. 

Wanneer betaal ik mijn 1e huur?

De eerste huur moet op onze rekening staan voordat je de sleutels ontvangt. Betaal hier direct je eerste huur. Je kunt vóór de oplevering ook bij ons op kantoor komen pinnen.

Wie zorgt voor een naamplaatje bij de voordeur?

Huur je sinds kort of ga je binnenkort van ons huren?
Dan leveren wij een naamplaatje voor het bellentableau of de intercom bij de centrale ingang van de flat. In alle andere gevallen ben je zelf verantwoordelijk voor het regelen van een naamplaatje bij de voordeur. 

Huur je al langer van ons?
Is het naamplaatje in het bellentableau of de intercom bij de ingang van een flat kapot of slecht leesbaar? Neem contact met ons op.. In alle andere gevallen ben je zelf verantwoordelijk voor het regelen van een nieuw naamplaatje. 

Moet ik mij inschrijven bij de gemeente als ik een woning van jullie ben gaan huren?

Ja, binnen 5 dagen na de verhuisdatum moet je je nieuwe adres doorgeven. Dit doe je bij de gemeente waar je nieuwe woonadres is. Je kunt dit ook regelen via de website van die gemeente. Je wordt dan ingeschreven in de basisadministratie van die gemeente (GBA). Je wordt automatisch uitgeschreven bij de gemeente of op het adres waar je eerst woonde.

Kan ik een plattegrond van mijn huurwoning krijgen?

Ja, dat dat kan. Neem contact met ons op.
De afmetingen op een plattegrond kunnen afwijken van de werkelijke situatie. Meet zelf de woning na voordat je gordijnen, vloerbedekking en andere zaken bestelt. Bij de woningadvertentie staat meestal al een plattegrond.