BLADER
DOOR DE
INFORMATIE

Klanttevredenheid

Wij willen graag dat huurders tevreden zijn over onze dienstverlening. Maar ook woningzoekenden die zich op kantoor, telefonisch of digitaal bij ons melden moeten een goed gevoel overhouden aan het contact.

WSN bezit het KWH Huurlabel

Het KWH Huurlabel is een kwaliteitskeurmerk voor de dienstverlening van woningcorporaties. Het bijzondere aan dit label is dat de dienstverlening wordt bekeken door de ogen van de huurder.

In het KWH-Huurlabel staat aan welke kwaliteitseisen de dienstverlening van een corporatie moet voldoen. Periodiek test KWH of de corporatie hierin slaagt. Dit doet zij met:

  • bezoek van ‘mystery shoppers’ aan de balie;
  • ‘mystery shoppers’ die telefonisch contact opnemen;
  • telefonisch onderzoek en enquête onder huurders (per mail en sms).

Doorlopend klanttevredenheidsonderzoek
Wanneer huurders tevreden zijn, de dienstverlening volledig is onderzocht en een onafhankelijke commissie het onderzoek en de resultaten heeft bekeken, dan krijgt een corporatie dit keurmerk. Corporaties die het keurmerk hebben, blijven de waardering van hun huurders onderzoeken. Blijkt dat de waardering voor de dienstverlening niet meer voldoende is, dan kan een corporatie het keurmerk ook weer kwijtraken. Zo kunt u er zeker van zijn dat een corporatie met het keurmerk KWH-Huurlabel goede dienstverlening biedt. Zodat u zorgeloos kunt huren.

Op www.ikwilzorgelooshuren.nl vindt u actuele informatie over de kwaliteit van dienstverlening. Meer informatie is ook te vinden op www.kwh.nl.

Persoonlijk contact?