Corona-maatregelen (update 14-06-'21)

Een beetje terug naar normaal

Vanaf maandag 14 juni nemen we afscheid van de meeste lockdown maatregelen. Het grootste deel van onze dienstverlening gaat vanaf dan ook weer als vanouds. Ons kantoor is weer open voor bezoek en onze medewerkers komen weer vaker naar je toe. De basisregels van het RIVM blijven nog wel van kracht. Hieronder lees je daar meer over.

Kantoor is weer open

Vanaf maandag 14 juni is ons kantoor weer open voor bezoek. Je bent welkom op maandag t/m donderdag van 8.30 tot 17.00 uur en op vrijdag van 8.30 tot 12.00 uur. Natuurlijk kun je ons ook altijd bellen via (033) 247 74 00 of mailen naar info@wsn.nl. Telefonisch zijn we iedere werkdag bereikbaar van 8.30 tot 12.30 uur (vrijdag tot 12.00 uur). Als je ons kantoor bezoekt, vragen we je je aan de volgende regels te houden:

Alle reparaties worden weer uitgevoerd

Vanaf maandag 14 juni kan elke reparatie bij ons worden gemeld en ingepland. Dus ook badkamer-, keuken- en toiletrenovatie. Wil je een reparatie of storing doorgeven? Plan hier zelf je reparatieafspraak in. Ook kun je je afspraak zelf verzetten of annuleren. Liever bellen? Dat kan via (033) 247 74 00.

Als onze medewerkers bij je thuis komen, vragen we je uitdrukkelijk:

  • Houd 1,5 meter afstand tot onze medewerkers en schud geen handen.
  • Heb je klachten of ben je ziek? Bel de afspraak af.

Lees alles over jouw en onze veiligheid lees je in de flyer 'Veilig je reparatie uitvoeren, zo werkt het!

Woning zoeken

We adverteren onze beschikbare huurwoningen zoals gebruikelijk op www.woningneteemvallei.nl. Als je eerste kandidaat bent, kun je de woning alleen bezichtigen als de zittende huurder dit goed vindt. Hiervoor neem je contact op met de huurder. Staat de woning al leeg? Dan plan je in overleg met onze klantconsulenten een afspraak voor het afhalen van de sleutel op ons kantoor.

Digitaal huurcontract tekenen

Als je een woning hebt toegewezen gekregen, dan krijg je van ons een mail om het huurcontract digitaal te ondertekenen. De eerste maand huur moet betaald zijn vóórdat je de sleutel van ons krijgt. De sleutel van je nieuwe woning kun je op ons kantoor ophalen.

Huur opzeggen en verhuizen

Als wij je huuropzegging hebben ontvangen, neemt een woonconsulent contact met je op voor een afspraak voor de voorinspectie. Tijdens de voorinspectie maken jullie samen een rondje door de woning om te bespreken wat er moet gebeuren om de woning weer netjes aan ons op te kunnen leveren. De sleutels lever je op de laatste huurdag bij ons in op kantoor of de woonconsulent komt bij je langs om deze op te halen.

Je kunt de huur tijdelijk niet betalen?

Neem in dit geval zo snel mogelijk contact op met een klantconsulent. Samen zoeken we een oplossing.