BLADER
DOOR DE
INFORMATIE

Huur betalen

U betaalt huur voor uw woning. Dit bedrag moet vóór of op de eerste dag van de maand op onze rekening staan. Dat betekent dat u de huur vooruit betaalt. U kunt de huur aan WSN betalen via:

  1. automatische incasso
  2. iDEAL
  3. maandelijkse overboeking naar:
    NL 80 RABO 0347 8314 00 t.n.v. Woningstichting Nijkerk
    (o.v.v. postcode, huisnummer en klantnummer)
  4. pinbetaling op ons kantoor.

Zie ook:

Zo werkt automatische incasso

U geeft uw bankrekeningnummer door

Eerst even inloggen, in de veilige omgeving.

U gaat akkoord met het incasso

De bevestiging komt naar uw e-mailadres.

De volgende huur schrijven we automatisch af

Maar: is het nu na de 15e van de maand? Dan maakt u nog één keer zelf over.

U betaalt altijd het juiste bedrag

Ook na de jaarlijkse huurverhoging per 1 juli. Handig!

Vragen over Huur betalen

Categoriëen

Hoe machtig ik WSN voor een automatisch incasso voor het betalen van de huur?

Dit regelt u zelf online. Ga naar automatisch incasso regelen.

Wanneer schrijven jullie de huur automatisch af?

Als u een automatisch incasso heeft afgegeven, schrijven wij de huur de eerste dag van de maand van uw rekening af. In het weekend en op feestdagen wordt geen huur afgeschreven. De incasso vindt dan de eerstvolgende werkdag plaatst.

Ik heb geen acceptgiro ontvangen. Wat nu?

WSN verstuurt geen acceptgirokaarten.
U kunt de huur aan WSN betalen via:

  1. automatische incasso
  2. iDEAL
  3. maandelijkse overboeking naar:
    NL 80 RABO 0347 8314 00 t.n.v. Woningstichting Nijkerk
    (o.v.v. postcode, huisnummer en klantnummer)
  4. pinbetaling op ons kantoor.

Ik heb te veel huur betaald. Kan ik dit terugkrijgen?

Uiteraard betalen wij het teveel betaalde bedrag aan u terug. Neem contact met ons op.

Ik ontvang mijn uitkering/salaris na de 1e van de maand. Mag ik de huur in plaats van voor de 1e van de maand betalen nadat ik mijn salaris heb gekregen?

De huur moet voor de 1e van de maand betaald zijn. Lukt dit niet? Neem contact met ons op.

Kan ik de huur contant betalen?

Nee, contant betalen is niet mogelijk. U kunt de huur aan WSN betalen via:

  1. automatische incasso
  2. iDEAL
  3. maandelijkse overboeking naar:
    NL 80 RABO 0347 8314 00 t.n.v. Woningstichting Nijkerk
    (o.v.v. postcode, huisnummer en klantnummer)
  4. pinbetaling op ons kantoor.

Kan ik de huur op kantoor bij WSN betalen?

Bij ons op kantoor kunt u de huur pinnen. Contant betalen is niet mogelijk.

Mijn huurbetaling is niet goed gegaan (gestorneerd). Wat kan ik doen?

U moet de huur nogmaals aan ons betalen. Dit kan via:

  • iDEAL
  • overmaken op NL80 RABO 0347 8314 00 t.n.v. Woningstichting Nijkerk, o.v.v. postcode, huisnummer en klantnummer
  • pinbetaling op ons kantoor.

Hoe kan ik de huur betalen?

Uw huur moet voor de eerste dag van de maand bij ons binnen zijn. U kunt de huur aan WSN betalen via:

  1. automatische incasso
  2. iDEAL
  3. maandelijkse overboeking naar:
    NL 80 RABO 0347 8314 00 t.n.v. Woningstichting Nijkerk
    (o.v.v. postcode, huisnummer en klantnummer)
  4. pinbetaling op ons kantoor.

Op welke dag van de maand moet mijn huur betaald zijn?

De huur moet voor de eerste van de maand bij ons binnen zijn. U kunt de huur aan WSN betalen via:

  1. automatische incasso
  2. iDEAL
  3. maandelijkse overboeking naar:
    NL 80 RABO 0347 8314 00 t.n.v. Woningstichting Nijkerk
    (o.v.v. postcode, huisnummer en klantnummer)
  4. pinbetaling op ons kantoor.

Wat betekent kale huur?

De kale huur is de huurprijs zonder servicekosten, stookkosten en voorschotbedragen voor energie.

Wat is het IBAN bankrekeningnummer van WSN?

Ons bankrekeningnummer is: NL80 RABO 0347 8314 00, t.n.v. Woningstichting Nijkerk. Vermeld bij een (huur)betaling altijd uw postcode, huisnummer en klantnummer.

Persoonlijk contact?